| Iglesias Argüelles, Víctor - Categoría:
- Catedrático de Universidad
- Teléfono:
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- Correo:
- viglesia@uniovi.es
- Despacho:
- Facultad de Economía y Empresa. Planta 3 ala 7, numero 4 - Facultad de Comercio, Turismo y Ciencias Sociales "Jovellanos", numero 254
Publicaciones: - VÍCTOR IGLESIAS , Preconceptions about service: How much do they influence quality evaluations?. Journal of Service Research, 2004. Volumen 7 (1), páginas 90-103
- VÍCTOR IGLESIAS , The attribution of service failures: Effects on consumer satisfaction. The Service Industries Journal, 2009. Volumen 29 (1-2), páginas 127-141
- BELEN DEL RIO LANZA, RODOLFO VÁZQUEZ CASIELLES, VÍCTOR IGLESIAS ARGÜELLES , The Effects of Brand Associations on Consumer Response. Journal of Consumer Marketing, 2001. Volumen 18 (5), páginas 410-425
- SANTIAGO GONZÁLEZ, VÍCTOR IGLESIAS ARGÜELLES, JUAN A. TRESPALACIOS , Exclusive Territories and Performance Dimensions in Industrial Distribution Channels. Industrial Marketing Management, 2005. Volumen 24 (5), páginas 534-544
- VÍCTOR IGLESIAS ARGÜELLES, RODOLFO VÁZQUEZ, IGNACIO RODRÍGUEZ DEL BOSQUE, Intra-brand differences in payment periods in marketing channels . International Journal of Research in Marketing, 2007. Volumen 24 (1), páginas 49-63
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